Sunday 13 March 2016

BIO SELEZA FEMININE PAD DENGAN TEKNOLOGI BIO VELOCITY

Bila sebut pasal masalah sakit puan pasti ramai wanita yang aware berkenaan hal ni kan..?? Tp seramai mna yg betul2 ambik peduli...??  Apa itu sakit puan..?? Antara lain adalah keputihan, keradangan vulva, keradangan rahim, cervicitis, ketidaksuburan, kanser rahim dan lain2..

Tau tak kita bahawa kebarangkalian wanita terkena jangkitan kuman adalah sangat tinggi semasa haid.. sbb apa..??

1. Pemilihan tuala wanita @pad yang salah
2. Pemakaian tuala wanita secara berterusan selama 2 jam.
3. Penggunaan tuala wanita yang tidak menepati piawaian.
Wanita yang sering mengalami jangkitan bakteria yang serius semasa haid berkemungkinan besar mengalami ancaman kesihatan pada masa depan.. lebih membimbangkan semua jangkitan ini mungkin mengakibatkan pelbagai penyakit ginekologi yang lebih serius.


Oleh sbb itu, wanita kena ambik berat tentang penggunaan pad ketika datang bulan dan jg panty liner.. sbb chances utk mendapat jangkitan sangat tinggi pd waktu itu..
Pilihan yang betul boleh menghindarkan pelbagai jangkitan..

fungsi 4 in 1 tuala wanita #bioseleza
1. Fungsi pembasmian bakteria
2. Fungsi penyahbauan
3.menyelaraskan fungsi fisiologi tubuh badan
4.melegakan masalah sakit puan

Mesti ramai yang nk tau apa itu bio velocity (bv) kan..??
Bv adalah tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari. Aliran tenaga ini menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia. Ia akan mengaktifkan molekul air dalam tubuh dan menghasilkan lebih oksigen dalam bentuk yang aktif..

Bio seleza pad juga mempunyai gabungan sinar inframerah jauh yang menggalakkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme badan.

Ion Negatif
Berfungsi membunuh kuman/bakteria pada organ intim wanita,mengurangkan / menghilangkan bau dan membantu menyeimbangkan hormon.

Nano Silver
Sejenis racun kulat bukan antibiotik yang selamat dan mesra alam. Ia mempunyai indeks pensterilan sehingga 99.9 peratus bersama2 dengan ciri2 penyelenggaraan yang boleh mengekalkan flora faraj yang sihat dan menjaga keseimbangan asidbes. Ia juga mempunyai keupayaan yang baik untuk membunuh bakteria.



No comments:

Post a Comment

Blogger TemplatesMy Blogger TricksAll Blogger Tricks
Blogger Widget