Sunday 23 October 2016

SHAKE ME PRODUK DIET LAKU LARIS TERKINI...!! HEBATTTTT..!!

Hebattt..!! Itu yang mampu di terjemahkan untuk produk baru ni..

Mesti semua nk tau kan produk apa..? Sebelum tu produk ni memang sangat baru dilancarkan oleh syarikat SHOM.. Bulan September 2016, baru sebulan jer launch..

As Trusted Agent kami di latih supaya amalkan dulu produk ni supaya dapat tau macam mana rasanya, apa kesannya.. Kalau tak try dulu macam mana nak cerita dengan client kan..? Bukan saya sorang jer yang rasa dan amalkan. Kebanyakan bisnes partner dalam group kami amalkan..

Setiap orang give feed back.. dan ada yang berjaya jual kat client dan dapat feed back yang best pun..

PATUT LA LAKU LARIS PRODUK DIET ni dalam masa yang singkat jer.. Rupanya memang kesannya sangat2 positif. As user untuk produk ni jugak saya jugak dapat kesan yang sama dengan partner yang lain..

Memang perut tahan lapar.. Saya ambik waktu pagi as breakfast sampai lunch belum lapar.. Kalori pun 90 cal jerrr.. still boleh makan benda lain pas ambik SHAKE ME NI..
If nak skap dinner boleh ambik waktu malam..

Pernah dulu ambik satu produk diet.. Cara makan dia sangat pelik. Dan kesan sangat bergantung dengan cara kita ambil produk tu.. Silap cara berat badan semakin naik.. owemgeee.. seram.. mahal plak tuuuu..
Orang yang amalkan produk tu memang diet abis- abisan.. pantang itu ini.. Asyik minum air jaaa bergelen2..huhu

Alhamdulillah dengan Shake Me ni tak ada la susah sampai macam tu.. Kalau rasa tak nak ambik sarapan dan nak kekal bertenaga minum Shake Me ni..

Senang jer nak amalkan..
Saya amalkan ambil waktu pagi.. replace my breakefast.. Tak ada la makan nasik lemak.. roti canai.. dan lain2 dah..
Kadang2 lepas minum Shake Me makan jgk kuih-kuih..

Cara nak bancuh pun mudah jer.. Saya suka minum suam2.. Harus diingat ShakeM3 tak boleh dibancuh dalam air panas.. So sya bancuh dalam air suam.. Macam bancuh susu baby.. Buat air suam 200ml pastu tuang sepeket Shake Me dalam bekas air suam tu.. Tujuan utk senang nak larutkan Shake Me dalam air.. Tak la berketul2..

Apa rasanyaaaa..??

Perisa vanila.. ermmmmm sedap2.. Ada kandungan Garam buluh.. Sangat byk khasiat..

Fungsi dan Khasiat Shake Me untuk Diet anda. Sangat berkhasiat dan lazat.

Selepas amalkan Shake Me ni memang rasa sangat teruja.. Sebab selain dari fungsi yang mengeyangkan, Shake Me juga bagus untuk kesihatan. saya suka kandungan garam buluh di dalam Shake Me ni..

Diet dengan Shake Me memang mudah..






No comments:

Post a Comment

Blogger TemplatesMy Blogger TricksAll Blogger Tricks
Blogger Widget